Klimschool Arend

Beste Klimmers,

Nieuwe lesregeling vanaf Januari 2010.

Maandag 20u-22u : Volwassenen
Woensdag 13u30-15u : initiatie kids 8-14 jaar
Woensadg 15u-17u : Klimschool 11-18 jaar
Zaterdag 9u45-12u : Jeugd 13-22 jaar

Inschrijven gebeurt op de papieren naast de klimzaal of telefonisch 03/620.13.43

Inschrijvingsperiode Klimstage Fontainebleau 2010 Gestart!!!
Stage van 3/4 tot 9/4
meer info en aanvraag inschrijvingsformulies : klimschoolarend@telenet.be


Greetz Kevin

woensdag 16 april 2008

Clubkampioenschap 2008 - dag 3

Dag 3 - Rustige dag met frustraties

Na twee intensieve dagen was het vandaag rustiger. Ook onze klimmers hebben soms behoefte aan een rustdag ... of niet?

Na het werk besloot ik om even een kijkje te nemen in de klimzaal. Ditmaal had ik geen klimgerief mee, want ik had met Tom afgesproken om vandaag een rustdag te houden. Blijkbaar had de pc voor het invoeren van de routes de geest gegeven, ik besloot dan maar om te blijven en de gegevens op mijn laptop te verwerken.
Laurie, Wim en Roel waren alreeds aan het klimmen.
Zoals verwacht kon ik het weer niet laten.. Met een gordel en een paar klimschoenen van Kevin was ik weer vertrokken in een 6B (groen 16). Volledig verzuurd en vier pogingen verder moest ik teleurgesteld opgeven. Vier keer viel ik er in de voorlaatste greep eruit. Het einde was in zicht, maar helaas...
Tom kon het ook niet laten en was ook weer van de partij. Hij en Wim deden er nog een schepje bovenop en topten diezelfde route รก vue! Wim is duidelijk weer helemaal terug van weggeweest. Nogmaals proficiat!
Laurie topte nog een 5B (groen 8) waar ze eerder problemen mee had. Goed gedaan Lorette! Roel stond ook hevig en topte op zijn eerste wedstrijd-dag maar liefst 16 routes!
Hier alvast enkele foto's van vandaag:

Clubkampioenschap 2008 - dag 3


groetjes,

Jeff




Geen opmerkingen: